dinsdag 15 maart 2011

award

Ik heb van Brenda deze award gekregen, Brenda heel erg bedankt.
Nu is het de bedoeling om dat ik nu 8 feiten over mij vertel en dan de award aan 8 personen door te geven.
Dit zijn mijn 8 feiten
1 ben verslaafd aan mijn bigshot
2 dat mijn lievelingseten pizza is
3 dat Texel toch wel een van de leukste eilanden van Nederland is
4 maakt momenteel meer kaartjes dan lo
5 mag graag gaan shoppen in de scrapwinkels zowel online als reallife
6 Schaatsen is toch geweldig mee te maken in thialf in heerenveen (ek/wk allround schaatsen)
7 dat ik in mei naar een concert ga van Marco Borsato in de Geldredome
8 Mijn favoriete tv programma wie is de mol is.

Ik geef de award door aan de volgende personen:
-juanita, carlies, hilde, bianca, annemarie, petra, marian, liesbeth

Veel plezier ermee, ben reuze benieuwd wat jullie 8 feitjes.

8 opmerkingen:

  1. he, wat leuk! Van harte gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een award gekregen hebt en leuk om de 8 feitjes over jou te lezen!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke award heb je gekregen. Gefeliciteerd.

    Groetjes Angleique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Sylvana met je Award.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sylvana, gefeliciteerd met je Award.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej wat leuk ...een award..gefeliciteerd hoor....

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heej, wat leuk...een award!!! gefeliciteerd hoor

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg van harte gefeliciteerd
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen