dinsdag 4 november 2014

Retreat weekend

Laatste weekend van oktober had de craftory een retreat weekend georganiseerd in Ede.
Je had op de zaterdag en op de zondag workshops van France Papillon en Andy Skinner.
Het was een geslaagde weekend.
Alles voor goed voor elkaar.
Ik had op zaterdag de workshop van France Papillon


Ik krijg de bovenste 2 foto's niet recht, dus je zal even scheef moeten gaan kijken.
Je maakte een art journal boek, dit ging je smorgens maken, en smiddags ging je lekker kliederen.

Op dag 2 volgde ik een workshop van Andy Skinner, dit was totaal anders dan bij France Papillon. Maar hier heb ik ook wel weer wat dingen van geleerd.
Dit heb ik gemaakt op dag 2



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke projecten heb je gemaakt, Sylvana. Gezellig zo'n weekendje workshoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden! Leuk en gezellig zo'n weekend he!?!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, en altijd fijn om iets nieuws te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gaaf uit, leuk nieuwe techniekjes leren!

    BeantwoordenVerwijderen